fredag 23. januar 2009

Oppbevaring

Nå er det endelig fredag! Alltid like deilig med fredagen, syns jeg. I kveld har vi fri, og barna får besøk til lørdag. Så i kveld skal vi bare kose oss alle sammen.

Så har jeg tusen ting hjemme som skulle vært kjøpt - helst før vi flyttet inn. Men nå har en del måtte vente litt. Hvis jeg får tid skal jeg se på stoff til kjøkkengardiner idag. Det må bare på plass nå altså. Men det kan jo bety at det fortsatt går noen mnd selv om jeg tenker da;)

Så har vi jo et grovkjøkken som absolutt ikke har blitt helt som den skal enda. Her har blitt husets store roterom, men her også må noen hyller og flere hengere. Utrolig hvor mange jakker og sko som hoper seg opp i en aldri så liten familie på fem. Skohylle har jeg nesten gitt opp, selv om det står høyt på ønskelisten.

Hadde bare alle ting hatt hver sin plass, så hadde det nok vært enklere å holde i orden, men fortsatt er det ting som står her og der og som jeg ikke syns jeg har plass til, men ikke vil kvitte meg med. Men en plass skal vi vel finne til det meste. Utrolig hvor mange ting man har,



og hvor lang tid det går før man bor seg skikkelig til. Mye som vi hadde en plan for før vi bygde, og nå ser det ut til at vi kanskje gjør andre planer, men greit det så lenge det fungerer. Når du kom inn i huset så var det deilig bare å bo en stund - ikke ordne alt mulig.

Men var ikke disse hyllene her veldig tøffe da? Kanskje ikke så plassbesparende akkurat, men artige! Tror vi igrunn skulle hatt dobbelt så stort hus hvis vi skulle hatt plass til alt som vi ønsker å ha fremme:) Men det går seg vel til etterhvert. Har jo ikke bodd der så lenge heller da...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei veldig fin blogg. Lurte på den store runde bokhylla. Hvor fant du den?

Villnisje:) sa...

Likte bloggen din.
Har sittet litt fast i min egen blogg,men no har jeg hodet fullt av tanker og ideer, etter at vi flyttet. Gleder meg til tiden fremover.
Ønsker deg en flott kveld videre.