lørdag 2. august 2008

Vaskerom

Nå i dag har jeg lagt flis på vaskerommet. Det er spennende. I morgen håper jeg å komme nokså langt, og storebror har veldig lyst å hjelpe til. Så da kanskje vi snart kan bytte inngang. Jeg har lyst å ha litt farger og stæsj der inne. Ble inspirert av et vaskeroms-oppsett på Kvik. De hadde klistret på runde merker i knall farger. Men jeg tenkte kanskje det kunne gå ann å male slike rundinger hvis man brukte passer og kjøpte noen friske farger. Og da hadde det til og med kanskje passet godt med en "Hang-it-all" fra Eames. Tror det kunne blitt litt lekkert:)






Jeg kunne brukt disse fargene, og tatt de igjen på veggen på rundingene. Der jeg tenker å ha disse rundingene mine, som er ca 12 cm i diameter, er på veggen der innredningen med vaskemaskin og vask skal være. Tenker å ha veggskap over benken, for å få mest mulig oppbevaringsplass også.


Har ikke bestemt meg for fronter eller noe på disse, men skulle nok ikke forundre meg om at det ble hvit høyglans - og da enten fra Ikea eller Kvik. Det er på denne veggen jeg har lyst å prøve meg litt frem med disse rundingene mine. Så får vi se hva det blir og om det blir fint.

Ingen kommentarer: