lørdag 21. november 2009

Hjelp oss å velge Peel!!

Er det noen som har lyst å si noe om disse stolene? Vi skal ha to stk, og da trenger jeg noen meninger om farge....

Skal man være traust og velge svart? Syns denne stolen er veldig lekker i svart. Men nå er vi veldig glad i svart, så alt her blir liksom svart tenker jeg.


Så er den jo veldig flott i lys farge også!

Men skal man gjøre det litt mer spennende og velge noe som er litt kvikkere? Og som kanskje på en enda bedre måte får stolen til å bli en skulptur i rommet? Da kan den være rød.


Og så må jeg innrømme at jeg likte godt denne blå intense fargen også...
Valgets kval og vi bestemmer oss snart slik at vi får de til jul. Har du lyst å komme med noen innspill blir jeg kjempeglad!

6 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Hei! Så hyggelig med besøk av deg på bloggen min. Har nå sett fort gjennom din, og ser at vi har ganske lik smak.
Vedr. Peel og farge: Hvor har dere tenkt å plassere de? Og hvilke farger er der rundt? Når jeg såg bilde av stuen deres, tenkte jeg at lys kanskje kan være finest.

Her i huset valgte vi sort Dinamica med sort sokkel, da det passet til resten av møblene. Vi har valgt nøytrale farger/material på "varige møbler o.l.", dvs. hvitt, beige, sort, eik, stål og glass. Og så putter vi inn andre farger ved behov på ting som lettvint kan skiftes ut.

Lykke til med valget. :)

små hverdagsgleder sa...

Tusen takk for svar!! Vi skal ha de på kjøkkenet - og det er svart (som du kanskje ser lenger nede her). Syns valget er veldig vanskelig! Det er noe som vi skal ha en stund, og derfor bør vi kanskje velge lys eller svart - her har vi snakket mest om å ha de lyse idag.

Ragna sa...

Jeg synes de orange er så flotte - får frem ideen bak hele møbelet så bra. Hva med en orange og en svart eventuelt? Eller kanskje mønstrete - en rutete og en blomstermønstret?

Anonym sa...

Vi har også denne og har valgt den i rød, vi trengte et møbel som kunne "freshe" opp. Har iallefall ikke angret på valget, den gjør seg godt i rød.

Lykke til med valget.

Kathrine 'Glimt' sa...

peel er fin :))
lykke til med fargevalg - det er ikke lett ...
Jeg syns også den er herlig i orange!
Lys eller orange stemmer jeg for ;)

små hverdagsgleder sa...

Da ble det røde :) Håper de kommer før jul!!